Frakt og Retur

Frakt

Vennligst se listen under for informasjon om levering til de ulike landene. Vi sender alle ordrer samlet på faste dager: mandag, tirsdag og fredag. Bestillinger lagt inn før kl. 10:00 på mandager sendes vanligvis tirsdag.

    Land


    Fraktgebyr under 799 kr GLS/BRING

    Fraktgebyr over 799 kr GLS/BRING

    Transit time


    Gebyr for returhåndtering



    Norge

    100 kr. Gratis 2–5 virkedager 60 kr.
    Tyskland 3.95 eur Gratis 2–5 virkedager 5.95 eur
    Belgia 3.95 eur Gratis 2–5 virkedager 3.95 eur
    Østerrike 3.95 eur Gratis 2–5 virkedager 3.95 eur
    Irland 3.95 eur Gratis 5–7 virkedager 3.95 eur
    Holland 3.95 eur Gratis 2–5 virkedager 3.95 eur
    Polen 3.95 eur Gratis 2–5 virkedager 3.95 eur
    Finland 3.95 eur Gratis 2–5 virkedager 3.95 eur
    Frankrike 3.95 eur Gratis 2–5 virkedager 3.95 eur
    Spania Gratis 2–5 virkedager 5.95 eur
    Storbritannia £6,9 Gratis 4–7 virkedager £4,95
    Sverige 45 kr. Gratis 2–5 virkedager 45 kr. 

     

    Vi leverer med følgende alternativer:

    Levering til hjemme- eller arbeidsadresse
    Levering til en Utleveringssted i nærheten av deg

    Retur

    Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere varene til oss.
    MOS MOSH tilbyr 30 dagers returrett, som gjelder fra den dagen du mottar varene dine. Alle varer må returneres i original stand, ubrukt og i samme tilstand og emballasje som da de ble levert. Dette inkluderer eventuelle ekstra gaveartikler mottatt fra MOS MOSH, dersom dette er aktuelt.

    Vi gjør returfrakt enkel og praktisk for deg!
    Logg inn i returportalen med e-postadressen du brukte ved bestilling og ordrenummeret ditt*. Du vil da motta en QR-kode fra BRING, som du viser i din valgte BRING Utleveringssted. BRING skriver ut returetiketten for deg og sender pakken tilbake til oss. Du vil deretter motta en e-post fra BRING hvor du kan spore returforsendelsen. Husk å fylle ut og legge ved returskjemaet i pakken.

    Opprett returen din her

    Vi anbefaler at du sikrer deg en kvittering som bevis på levering, i tilfelle pakken skulle bli borte under transport. Vær oppmerksom på at ansvaret for returforsendelsen ligger hos deg frem til vi mottar pakken. Vi refunderer kun til betalingskortet som ble brukt ved kjøpet. Returer er underlagt et returgebyr (se landlisten), som automatisk trekkes fra refusjonen din.

    Hvis du ønsker å bruke en annen transportør enn BRING for returen, er du velkommen til å returnere pakken på egen hånd. Vær imidlertid oppmerksom på at vi ikke refunderer selvbetalte fraktkostnader.

    Pakken sendes til:

    System Transport
    Sysselvej 67
    7100 Vejle
    Danmark

    Hvis du opplever problemer med å opprette en retur, vennligst kontakt oss på:
    kundeservice@mosmosh.no

    *Du finner ordrenummeret ditt på returskjemaet øverst til høyre (f.eks. N123456)

    Bytte av varer
    Dersom du ønsker å bytte én eller flere varer til en annen størrelse, farge osv., returnerer du bare varene. Fraktkostnaden trekkes automatisk fra verdien på kjøpet ditt. Du kan deretter legge inn en ny bestilling for ønsket størrelse eller farge.

    Har du spørsmål, kontakt vår kundeservice på: kundeservice@mosmosh.no

    Feil eller defekte varer

    Dersom du har mottatt feil vare eller en defekt vare i bestillingen din, beklager vi ulempene og ber deg kontakte oss på: kundeservice@mosmosh.no

    Slik går du frem med en defekt vare

    Varer kjøpt på MOS MOSHs nettside har 2 års garanti. Dette gjelder for material- og produksjonsfeil.

    Send en e-post til kundeservice@mosmosh.no med en beskrivelse av problemet og husk å oppgi ordrenummeret ditt, som du finner i ordrebekreftelsen. For å gjøre prosessen enklere for begge parter, vennligst legg ved bilder av varen og feilen, og oppgi produktets navn, varenummer og størrelse. Vår kundeservice vil deretter behandle henvendelsen din.

    Dersom vår kundeservice vurderer at en retur er nødvendig, dekker vi fraktkostnadene. Varer som returneres uten forhåndsgodkjenning fra kundeservice vil ikke bli kompensert.

    MOS MOSH varer kjøpt fra tredjepart
    Feil eller defekte MOS MOSH-produkter kjøpt fra tredjepart, som en annen nettbutikk eller fysisk butikk, må håndteres gjennom butikken varen ble kjøpt fra. MOS MOSH sin nettbutikk er ikke ansvarlig for slike kjøp.