Ofte stilte spørsmål
Frequently asked questions
Min bestilling
Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse
Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, vennligst kontakt vår kundeservice på kundeservice@mosmosh.no.
Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?
Når du har mottatt en ordrebekreftelse, er det dessverre ikke mulig å endre eller kansellere bestillingen din.
Dersom du oppdager en feil i bestillingen din, vennligst kontakt vår kundeservice på kundeservice@mosmosh.no så raskt som mulig, så hjelper vi deg så godt vi kan.
Hvordan bruker jeg rabattkoden min?
Du kan legge inn rabattkoden din i kassen før du fullfører kjøpet. Koden legges inn i feltet merket «Rabattkode eller gavekort».
Jeg glemte å legge inn rabattkoden min – hva gjør jeg?
Det er dessverre ikke mulig å legge til en rabattkode etter at bestillingen er fullført.
Levering
Når får jeg ordren min?
Din bestilling leveres med Bring til nærmeste utleveringssted/til din adresse/til bedriftsadresse. Vi sender alle ordrer samlet på faste dager: mandag, tirsdag og fredag. Bestillinger lagt inn før kl. 10:00 på mandager sendes vanligvis tirsdag. Bestillinger gjennomført i helger og helligdager behandles som regel førstkommende hverdag. Merk at vi ikke leverer til Svalbard, Jan Mayen eller Bjørnøya.
Kan jeg spore forsendelsen min?
Du finner en sporingslenke for bestillingen din i leveringsbekreftelsen.
Når ordren er sendt, mottar du en e-post med sporingslenken.
Lenken aktiveres når fraktfirmaet har hentet og skannet pakken.
Hvilke land sender dere til?
Klikk på lenken nedenfor for å se hvilke land vi sender til:
https://mosmosh.no/pages/frakt-og-retur
Retur og refusjon
Kan jeg bytte en vare?
Det er ikke mulig å bytte varer. For å bytte en vare, må du registrere en retur via retursystemet vårt og legge inn en ny bestilling.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Dersom du ønsker å returnere en vare, skal du registrere returen i vår returportal.
https://mosmosh.floatanalytics.com/?lang=no
Returvaren må pakkes sammen med returskjemaet som ble vedlagt bestillingen.
Slik gjør du:
• Fyll ut returportalen med ordrenummer, e-post og hvorfor du ønsker å returnere varen.
• Du vil deretter motta en returetikett på e-post, som må printes ut og festes på returpakken.
• Lever returen hos et utleveringssted. Husk å be om kvittering ved innlevering.
MOS MOSH tilbyr 30 dagers returrett. Et returgebyr vil bli trukket fra beløpet som tilbakebetales ved retur.
*Ordrenummeret finner du på returseddelen og i ordrebekreftelsen.
For returer av våre Reloved-produkter, vennligst bruk returetiketten som fulgte med bestillingen din.
Har dere mottatt returen min?
Når returen ankommer lageret vårt, får du en bekreftelse på e-post. Returen blir mottatt på et fraktsenter i Tyskland. Returen behandles når den er ankommet på lageret vårt i Vejle, Danmark. Returen din blir behandlet og refundert så raskt som mulig etter at den er mottatt på lageret.
Når kan jeg forvente å få tilbakebetalingen?
Vi behandler returer så raskt som mulig etter vi har mottatt dem på lageret vårt. Når returen er behandlet og kjøpsbeløpet refundert, får du en bekreftelse via e-post.
Tilbakebetaling skjer alltid til samme betalingsmetode som benyttes ved den opprinnelige bestillingen.
Avhengig av betalingsmåte kan det ta noen dager før beløpet vises på kontoen din.
Kan jeg spore returen min?
Du kan spore returen din ved hjelp av sporingsnummeret, som du finner på innleveringskvitteringen eller returetiketten. Du kan også spore returen med sporingsnummeret på returetiketten. Ved opprettelse av returen mottok du en sporingslenke for returforsendelsen via Bring.
For internasjonale returer kan sporing vise pakken i et fraktknutepunkt, men behandlingen starter først når returen er mottatt på lageret i Vejle, Danmark. Dette kan ta 1–5 virkedager.
Reklamasjoner og klager
Hvordan sender jeg inn en reklamasjon?
Opplever du problemer med en vare, eller ønsker å reklamere, vennligst kontakt kundeservice på kundeservice@mosmosh.no
Vennligst oppgi ordrenummer, en kort beskrivelse av problemet, og legg ved bilder som dokumenterer feilen.
Vår kundeservice hjelper deg med bytte av vare eller refusjon.
Merk: Hvis varen ble kjøpt hos en av våre forhandlere, må reklamasjonen tas direkte med den aktuelle forhandleren.
Betaling
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?
Vi aksepterer følgende betalingsmetoder:
• Visa (kredittkort eller debetkort)
• MasterCard
• Klarna
• Vipps
• Apple Pay
• Google Pay
Bestillingen min ble kansellert – hva skjer med betalingen?
Hvis penger er trukket fra kontoen din til tross for at bestillingen er kansellert, har banken din reservert beløpet.
Beløpet tilbakeføres automatisk til kontoen din innen 2–5 virkedager.
ReLoved – Second Hand
På nåværende tidspunkt er det dessverre ikke mulig å kjøpe ReLoved/second hand-produkter på mosmosh.no.